Minulla on useasti mennyt hermot ihmisiin. Pahinta on, että monet kaveritkin käyttäytyvät todella epäkohteliaasti. Nyt tuli tarve kertoa äskeisestä tapahtumasta, kun kaverini sanoi taas vähän ilkeästi. Se oli ihan ymmärrettävä reaktio, mutta kuitenkin. Hän olisi voinut kysyä esimerkiksi miksi tein niin tai pitää rakentavan keskustelun hetken, mutta ei. Minä otin hänen reseptinsä autostani ja aloin sitä katsomaan, että siinä on kaikki osat. Samalla katsoin kuinka monta kertaa kyseistä lääkettä oli päivässä määrätty otettaviksi. Kaverini tästä suutahti ja sanoi, ettei hänkään katso minun reseptejä. Asiasta olisi voitu keskustella ja minä olisin voinut puolustautua. Minä en vain pidä kyseisen kaverin toimintatavoista, koska hän valittaa minulle ja haukkuu minut usein pystyyn ilman, että kuuntelee minun mielipiteitä tai puolustusta asiaan. Minä olen kuitenkin hänet nyt kahdeksi päiväksi ainakin majoittanut luokseni ja hain hänet eilen 50km päästä luokseni, että hän pääsee hoitamaan omia asioita kaupungissa. Tässäkö on kiitos? Minä autan ja teen kaikkeni, että toisella on hyvä olo, mutta minä saan vain paskaa niskaan.

Mukavaa kuitenkin, jos sinä jaksoit lukea avautumiseni ja toivottavasti luet toistekin tekstejäni!